środa, 13 stycznia 2016

Ślubna

Tak długo mnie tu nie było,że zapomniałam jak się pisze posty:)Przyznam szczerze,że na chwilę odeszłam od robienia kartek,ponieważ odkryłam nowe,równie pasjonujące zajęcie.Nie powiem o co chodzi,aby nie zapeszyć,ale wierzę,że w niedalekiej przyszłości uda mi się spełnić  marzenie,które chodziło za mną od dzieciństwa...
A dziś kartka ślubna z ptaszkiem.



Kartkę wysyłam na wyzwanie do:




Moje ulubione przydasie?Zdecydowanie KWIATY.Bez nich kartka wydaje mi się niedokończona.


Pozdrawiam



3 komentarze:

  1. Piękna kompozycja
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)
    Marzena DT Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kartka:) Fajnie wykorzystana klatka z ptaszkiem wśród kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ! Dziękuję za udział w wyzwaniu- pozdrawiam-jot.be.gie DT PrzydasiePasjonaty

    OdpowiedzUsuń