środa, 1 kwietnia 2015

Ręcznie malowane

Zobaczyłam wspaniałe ręcznie malowane zaproszenia na blogu pewnej Artystki wielkiego formatu. Tak strasznie mi się spodobały,że od razu zaczęłam kombinować czy by przypadkiem nie spróbować:) Najpierw uznałam,że nie bo to skok z motyką na słońce.Potem jednak uparte myśli dręczyły mnie i dręczyły i wreszcie musiałam się poddać:) Nie mam profesjonalnych farb więc wykorzystałam chwilę nieuwagi mojego synka i podprowadziłam mu akwarelki:) Efekt jest taki raczej na dwóję ale tyle się napracowałam,że postanowiłam go zaprezentować.







Pracę wysyłam w kilka miejsc:







Pozdrawiam



8 komentarzy:

  1. Mnie się podobają :) Są śliczne! Delikatne i piękne w swej prostocie:) Pozdrawiam.
    Mary http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę Cię... na jaką dwóję??? Jest ślicznie. Bardzo ślicznie. Ja mam własne akwarelki i wciąż zbyt mało śmiałości, żeby z nimi poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudne... Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i na temat - to jest eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie efekt jest świetny :) Cudne są te wianuszki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety twoja prac nie spełnia wymogów kolorów AP :( pozdrawiam Ki ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń