czwartek, 22 stycznia 2015

Różana kartka

Dziś rano z prędkością światła (w przerwach między budowaniem kolejnych monumentalnych zamków z klocków:)) skleiłam taką oto karteczkę. Tym razem róże nie są różowe, ale koralowe. To nietypowa sprawa, ponieważ zawsze bałam się tego koloru nawet w garderobie. Niby ładny ale źle się z nim czułam. W związku z tym, że mam lekki deficyt kwiatowy, musiałam użyć tego co zostało, czyli niewygodnych kwiatów, które zawsze spychałam na potem:). Nadeszła ich chwila.
Oto moja praca:





Kartkę posyłam w trzy miejsca:

1. Kartkowe ABC


AKTUALNE WYZWANIE

2. Project Prezent



3. Kafe Scrapo-Mama


Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolorowe prace! Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC! Piękna praca, a motyl fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń