poniedziałek, 26 stycznia 2015

Panna Tilda

Tak mi się znów zachciało Tildowych papierów. Tym razem zrobiłam LO. Nie miałam odpowiedniego zdjęcia więc w roli głównej wystąpiła sama panna Tilda w swej uroczej kreacji:)





Tło potraktowałam pastą strukturalną oraz mgiełkami.Motywem przewodnim tego LO miało być krawiectwo:) Sama nie potrafię szyć ale uważam,że krawiectwo to osobna dziedzina sztuki i trzeba mieć do niego talent tak samo jak do malowania czy pisania wierszy.

Pracę posyłam tu:



Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Very romantic and girly take of the Sketch! I really like all these shades of pink :)
    Thank you for playing with us at C´est Magnifique Kits January Sketch Challenge!
    Evelyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Very pretty! I love the textured background. Thanks for joining the C'est Magnifique January Sketch Challenge! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great take on the sketch! So cute!! Thanks for entering our january challenge at Cést Magnifique!
    Stina

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful layout! Love the background techniques! Thanks for joining us at C'est Magnifique!

    OdpowiedzUsuń