środa, 3 grudnia 2014

Z reniferem

Jest taka sprawa, która spędza mi sen z powiek.Wkurza mnie to ogromnie:) Chodzi o pakowanie kartek.U mnie sprawa wygląda tak,że bliskie mi osoby preferują płaskie kartki,które da się wcisnąć w kopertę. Ja natomiast wolę te pękate, pełne kwiatów i dodatków.Niestety te mogę włożyć jedynie w pudełko a niekiedy nawet w pudło:) No ale trudno.Klient nasz pan i świąteczne kartki, które trafią do rodziny i te,które udało mi się sprzedać są płaskie.
Dzisiejsza praca jest tylko dla mnie. Na poprawę nastroju.Trafi na moją półkę i dlatego ozdobiłam ją czym się dało:)

Oto ona:









Kartkę posyłam pod trzy wspaniałe adresy:

1. SKARBNICA POMYSŁÓW



2. PROJEKT WAGI CIĘŻKIEJ


3. ALTAIRART



Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Śliczna, oddaje klimat świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie prezentuje się czerwony jelonek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kartka, super reniferek.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń