poniedziałek, 3 listopada 2014

Coś nowego

Wczoraj wieczorem naszła mnie wielka ochota by zrobić coś innego niż zwykle.W moim przypadku jest to praca z użyciem różnych metalowych drobiazgów i mediów.Wyzbierałam co miałam:) Stare kolczyki, łańcuszek, i inne różności. Powstała z tego marzycielska kartka, która (nie wiem dlaczego) kojarzy mi się z bańkami mydlanymi:)






Kartkę wysyłam na trzy wyzwania :

1. SCRAPGANG

http://scrapgangsterki.blogspot.ie/2014/11/wyzwanie-80-romantycznie-jesienna.html


Spośród elementów wymienionych na liście, wybrałam: koronkę,klucz, perłowy ćwiek oraz mgiełkę.

2. SKARBNICA POMYSŁÓW

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2014/11/wyzwanie-miesieczne-listopadowe-forma.html




3. SCRAPKI-WYZWANIOWO

http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.ie/2014/11/november-2014-challenge-110.html




Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Magiczna... Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest obłędna obawiam się jednak, że nie spełnia wytycznych naszego wyzwania(chodzi o nową formę scrapową). Mimo to dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo mi przykro,że muszę się wycofać z wyzwania:( Mam jednak nadzieję,że następnym razem uważniej przeczytam o jaką pracę chodzi. Przepraszam za pomyłkę:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Agnieszko nie wycofuj się :) kartka mediowa jednak wpisuje się w regulamin życzę powodzenia :)

      Usuń
  4. Przepiękna praca, tyle tu przykuwających uwagę detali :) Dziekujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja od razu pomyślałam o gumie balonowej 'Donald' :) jakoś tak mi się skojarzyło... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie to wata cukrowa! bo tak słodka i lekka jest ta kartka , pomimo tych metalowych dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, obłędna!! Baardzo mi się podoba i cieszę się, że zgłosiłaś ją do wyzwania w Scrapgangu, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Genialna, cudowna! :D
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam różowości!! Karteczka jest prześliczna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Eek >> Love seeing a softer side of this style. Great job. Thanks so much for joining us @ Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. I can only imagine what texture has this card! :)
    Thank you for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful card! So many details!! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka delikatność! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń