piątek, 17 października 2014

Święta pachnące cynamonem i pomarańczami

Dostałam właśnie śliczny stempelek od CraftyMoly - "Świąt pachnących cynamonem i pomarańczami".
Powstała z jego udziałem kartka świąteczna bez grafiki.
Ozdobiłam ją gipsową ramką, ptaszkiem w locie oraz kwiatami.
Wszystko mocno spsikałam srebrną mgiełką żeby sprawiało wrażenie oszronionego.
Tło pociapałam gesso, które imituje padający śnieg.
Brokatową farbką tu i tam dodałam trochę blasku.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:


"Minimum dwa media"



Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Great details, color and Card. Thank you for sharing your beautiful work at TTCRD this week.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku! prześliczna :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podejście do tematu świąt ;-D Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń