piątek, 3 października 2014

Purple garden

Chciałabym poddać ocenie moją ostatnia pracę. Zrobiłam ją trochę wbrew sobie, ponieważ nie w bladym różu i turkusie:)
Rzecz dzieje się w magicznym ogrodzie, gdzie mieszkają motyle, ptaszki, elfy itp. Ogród jest pełen fioletów i zieleni. Mała nimfa przycupneła sobie w cieniu i podziwia kiełkujące kwiaty.
Jak wiadomo nigdy wcześniej nie używałam żadnych mediów.Pewnie widać to na pierwszy rzut wprawnego oka, ale ja i tak się cieszę, ponieważ naprawdę zaczyna mi się to podobać:)To wspaniałe!Ile możliwości. Ja co prawda nie mam ich zbyt wiele, choćby dlatego,że nie posiadam ani jednej maski, mam dwie mgiełki, trzy farby i wczoraj wyskrobałam resztę gesso ze słoika.To tyle na temat profesjonalnego sprzętu:) Okazuje się jednak,że można np. jako maski użyć starego ażurowego papieru(chyba z Papermanii). Super zabawa!
Pod warstwą farby są ukryte realne fotografie kwiatów z czasopisma ogrodniczego.Niestety na zdjęciach nie widać jaki fajny dają efekt.

Pracę posyłam na dwa wyzwania:

1. Scrap Around The World- Challenge 18

http://scraparoundtheworld.blogspot.com/2014/10/october-2014-challenge-18-vibrant.html




When I saw this moodboard I decided that my layout must show butterflies and birds.I love both. The main color is purple. I imagined exotic garden full of  butterflies and wild flowers.There is a little nymph in the shade and tiny egg as a symbol off new life.

2. Craftowy Ogródek

http://craftowyogrodek.blogspot.ie/2014/10/wyzwanie-magiczne-uzyj-mediow-ze-scrap.html




Oto moja praca:









Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca, dziekuje za udzial w wyzwaniu SATW

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the colors in this layout... THANK you for playing along this month over @ Scrap around the world!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your background!! Thanks for joining in with us at SATW again :) I have an easy to follow photo editing tutorial on my blog in the right hand sidebar. You should take a look at it & download Picasa for free - it has a CROP feature that is really easy to use for cropping your layout images, which makes all the detail really stand out with no distracting elements/background. Feel free to take a look at it..http://helentilbury.blogspot.com I would LOVE to be able to see all this gorgeous detail closer up!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten scrap! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful layout! I love your background! Adorable little photo tucked in there! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning creation!
    Thank you for sharing with us at SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful work, a lot of sweetness in your page. Thank you for playing at SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa i pełna detali praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. What a fabulous explosion of colour! Thanks for joining us at SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutely stunning! So magical and clever! I really love this layout! Thank you for joining us at SATW this month!

    OdpowiedzUsuń