czwartek, 16 października 2014

Ptasie klatki

Bardzo mi się spodobały papiery Primy z kolekcji Epiphany. Przede wszystkim dlatego,że można z nich powycinać poszczególne elementy i potraktować je jako ozdobne elementy. Tak zrobiłam z ptasimi klatkami, które są urzekające. Serce mnie bolało gdy kroiłam taki piękny arkusz papieru, ale to było silniejsze ode mnie:)

Tło troszeczkę pociapałam gesso, tuszem i mgiełkami. W sercu kartki znajduje się półka z udrapowanej koronki, a na niej stoją klatki.Nad nimi wznosi sie ptaszek. Może z jednej uciekł?





Kartkę posyłam na trzy wyzwania:


( kwiat, baza, papier, koronka, tusz)




SHELF


Pozdrawiam



8 komentarzy:

  1. Piękna kartka, tło bardzo mi się podoba i te różne klatki poukładane jedna obok drugiej, fajna kompozycja:) Dziękuję za udział w zabawie z Let`s Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely pearl accents, and fabulous flowers! Thanks so much for joining us on the Runway!

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so beautiful and elegant! Every detail is just perfect! Thanks so much for playing with us at the Runway Inspired Challenge! We're so glad you did!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is really beautiful. The colours are so pretty. Thanks for joining in with us at Let's Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, świetna kompozycja, detale i kolorystyka:) dziękuję za udział w zabawie Let's Get Shabby:)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so pretty, beautifully layered, Thank you for playing with us at lets get Shabby! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca ! Kolorki, kompozycja i te detale ... wszystko tworzy cudny klimat !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń