czwartek, 30 października 2014

Morska kartka

Od dawna chodził za mną papier od BoBunny w biało-niebieskie pasy. Dziś powstała z niego kartka na imieniny, która przywodzi mi na myśl morze i wakacje. Kartka powstała trochę za późno.Kiedy w internecie było mnóstwo wyzwań morskich, a za oknem upał, ja nie mogłam się pozbierać i takiej zrobić:)
Motylek został wycięty z arkusza BoBunny ale nie mam bladego pojęcia co to za kolekcja.










Kartkę posyłam na wyzwanie tu:

City Crafter Challenge Blog




Pozdrawiam






5 komentarzy:

  1. Sweet, subtle and so elegant. A gorgeous card. I love the striped pattern you used. Thank you so much for being with us at CCCB this week!

    OdpowiedzUsuń
  2. A simply breathtaking design. Your card is fantastic !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely beautiful!! Thanks so much for sharing your talent with us at CCCB!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous!!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń