sobota, 18 października 2014

Chwytaj piękne chwile...

Bardzo lubię delikatne ale tajemnicze kartki. Podobaja mi się zwłaszcza prace Pani Ingvild Bolme.Bywa, że godzinami siedzę przed komputerem i szukam takich zdjęć, a potem napawam się ich widokiem:)
Z całego serca starałam się aby moja karteczka choć odrobinę nawiązywała do tego klimatu.

Robiąc ją wyobraziłam sobie ruiny pewnej prastarej świątyni zapomnianej przez człowieka.Z ziemi sterczy tam już tylko kilka połamanych kolumn i sterty gruzu ukryte pod bujną trawą. Jest piękny wiosenny dzień i słońce zalewa wszystko swym blaskiem. Biały gołąbek zaraz wyląduje na jednej z kolumn, po której pną się dzikie kwiaty...:)

(Proszę się ze mnie nie śmiać.Ja bardzo lubię tak sobie wyobrażać przy pracy:))








Kartkę posyłam na wyzwania:

1. KAFESCRAPOMAMA




2.  SCRAPKI-WYZWANIOWO



3.  GALERIA RAE



4.  CRAFTOWY OGRÓDEK




Pozdrawiam




8 komentarzy:

  1. romantycznie masz w głowie :) dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za otworzenie przed nami swojej głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful classic card , very define!! Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczny opis do bajkowej kartki! Piękna, romantyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja karteczka jest jak ogród, w którym można poczuć się jak w bajce. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu w Galerii Rae. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. very tender card!! thanks for playing along with scrapki-wyzwaniow

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna interpretacja wyobraźni - kartka urocza!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KSM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KSM :))

    OdpowiedzUsuń