środa, 24 września 2014

Honorowe miejsce na ścianie:)

Skończyłam właśnie mój najnowszy ''obraz". Zanim obsesyjnie pokochałam scrapbooking, trochę malowałam.Głównie olejne obrazki średniej jakości:) Kiedy przestałam, mojej kochanej Mamie zrobiło sie przykro, bo bardzo wierzyła,że naprawdę umiem i,że uda mi się wybić. Niestety dla mnie nagle stało się to przykrym obowiązkiem i wreszcie nie byłam w stanie choćby zamoczyć pędzla w farbie.
Ostatnio znalazłam w szafce stary, niedokończony obrazek i postanowiłam go reaktywować.Pokryłam go gesso, nakleiłam guziki( kocham je!),dodałam tu i tam koraliki, znów pobieliłam i na koniec pociapałam rozwodnioną  mgiełką.
Na koniec ulubione ozdoby i scrapbookingowy obraz gotowy:)
Mama stwierdziła,że jest bardzo ładny i zarezerwowała nam miejsce na ścianie w kuchni:)

Oto on:








Pracę wysyłam w trzy miejsca


1. Scrap Around The World



When I saw this mood board I was charmed.
I love fairy tales especially those talking about fairies, enchanted forest or garden.
I wanted to create the corner where fairies hide and frolic.You can only see their wings.
I tried too replace gears because I don't like them.I'm used for this purpose buttons.
As You can see I love flowers so I put a lot of them :)

Kiedy zobaczyłam ten kolaż byłam oczarowana.
Uwielbiam baśnie zwłaszcza te mówiące o wróżkach,zaczarowanym lesie lub ogrodzie.
Chciałam stworzyć zakątek gdzie wróżki figlują w ukryciu. Można dostrzec tylko ich skrzydła.
Próbowałam zastąpić koła zębate ponieważ ich nie lubię. Użyłam w tym celu guzików.
Jak widać uwielbiam kwiaty więc dodałam ich dosyć sporo:)



2. Fifi-rifi





3. Crafts4eternity


Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Gorgeous! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful project, friend! Thanks so much for playing along with us at Scrap Around the World!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank You all for your nice comments.They give me a lot of joy.My english is not a good, so im really sorry.
    I greet you cordially.

    OdpowiedzUsuń
  4. This is stunning!! Love the little beads between the buttons and the soft palette! Wonderful! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i kreatywna praca! Napisz nam jeszcze koniecznie w jaki sposób zinterpretowałaś wrześniową mapkę SATW. Przeczytaj 10 naszych reguł!
    http://scraparoundtheworld.blogspot.com/p/how-to-play.html
    Punkt 3 i 4 :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń